BotEugen`s Blog
boteugen.wordpress.com

Alexandr Blok – Grădina cu privighetori (IV)


Nu-a fost inima mea să mă-nşele,
De-n zadar mi-a fost teamă şi-n vis:
În tăbliile nopţii acele
N-am bătut – mâna ei mi-a deschis.

Printre crini şi alei adumbrite
Visătoare izvoare-au şoptit
Şi de triluri măiestru-mpletite
Toropite boschete-au foşnit.

O, umila şi jalnica-mi viaţă!
Pătimaşele ei sărutări!
M-au răpus nevisatele braţe
Din sărmanele mele visări.

Îmbătatu-m-au vinuri spumoase,
M-a încins al visărilor fum,
Şi-am uitat de poteca pietroasă
Şi de bietu-mi tovarăş de drum…

* Traducere de Aureliu Busuioc.

niciun răspuns to “Alexandr Blok – Grădina cu privighetori (IV)”

Lasă un răspuns

