BotEugen`s Blog
boteugen.wordpress.com

Vladimir Maiakovski – A la Heine


Din ochi c-un fulger mă ţintii:
„Te-am văzut –
erai cu alta.
Eşti cel mai josnic,
cel mai ticălos…”-
şi te-ai dezlănţuit,
te-ai dezlănţuit,
te-ai dezlănţuit, ocărându-mă
nemilos.

Dar eu, dragă, sunt un pici priceput,
astfel că la o adică
mai înceteaz-o cu bubuiturile dumitale.
Odată ce fulgerul nu m-a răpus –
de tunete nici atât
nu-mi mai e frică.

* Eu şi Napoleon; Editura Ideea Europeană; Bucureşti; 2008.

* Traducere, prefaţă şi note de Leo Butnaru.

Niciun răspuns to “Vladimir Maiakovski – A la Heine”

Lasă un răspuns

