BotEugen`s Blog
boteugen.wordpress.com

Gellu Naum – Gramatica labirintului


Înainte de a muri mama avea o barbă de patriarh îi crescuse
între timp Mă încuia în pod într-o imensitate albă într-o
pădure fără amintiri

atunci aparţineam  comunităţii sigure adeseori pierdută şi
oricum invizibilă aflată undeva în prelungirea noastră
într-un ţinut în care mă plimbam prin limpezimi şi
umbre venite de departe

nedefinit ca o răcoare(vorbesc de mine din obişnuinţă)

acolo o femeie uriaşă mă obliga să-i port barca pe piept
Reinventa DISCONTINUITATEA Firul de iarbă
acoperea castelul Rotaţia se şi evaporase

de câte ori mă vizita  îmi scutura covorul bea din mine ca
dintr-o găleată de lemn

era un cui acolo care vorbea cu noi

* Partea Cealaltă; Melancolia Dezvoltării; Editura Cartea Românească; Bucureşti; 1991.

Niciun răspuns to “Gellu Naum – Gramatica labirintului”

Lasă un răspuns

