BotEugen`s Blog
boteugen.wordpress.com

Edgar Lee Masters – Cassius Hueffer


Au dăltuit pe piatra mea cuvintele:
„Viaţa lui a fost plăcută şi lucrurile astfel amestecate-n el,
Încât natura ar trebui să se ridice şi să spună lumii întregi
„Acesta a fost un om!””

Pentru cei ce mi-au cunoscut zâmbetul
Şi care au citit această retorie goală,
Epitaful meu ar fi trebuit să fie:
„Viaţa n-a fost blândă cu dânsul
Şi lucrurile într-astfel erau amestecate în el,
Încât s-a luat la-ncăierare cu viaţa
Şi-n încăierare a fost răpus.”
N-am putut, în timp ce trăiam, lupta cu clevetirea.
Acuma, că-s mort, trebuie să mă resemnez sub bâlbâielile unui epitaf
Pe care mi l-a gravat pe mormânt un nebun!

* Traducere de Ion Caraion


Niciun răspuns to “Edgar Lee Masters – Cassius Hueffer”

Lasă un răspuns

