BotEugen`s Blog
boteugen.wordpress.com

Victor Felea – Tu eşti în somn


Tu eşti în somn pierdută – eu lucid
Crucificându-mi visele-n tăcere
Parabole şi-o vastă despuiere
Şi solitudinea umană vechiul zid

Murdar de ieroglife adormite
Pentru profeţii unui secol treaz
Loveşte marea ţărmul în obraz
Şi pietrele strâng lacrimi în orbite

Pierdută-n somn – eu în veghere mută
Pe tabla nopţii gânduri albe scriu
Şi ele harul lor mi-l împrumută

Lăsându-mi un surâs într-un pustiu –
Tu eşti pierdută-n somn – eu urc în vis
Cu vechiul meu netrebnic paradis

* Gulliver; Editura Dacia; Cluj-Napoca; 1979


Niciun răspuns to “Victor Felea – Tu eşti în somn”

Lasă un răspuns

