BotEugen`s Blog
boteugen.wordpress.com

Matei Vişniec – Mai sunt cinci, şase secunde


Aşa cum îmi mâncase ea ficaţii,
aşa voiam să-i mănânc şi eu ficaţii
de aceea i-am spus, vreau să te văd goală în faţa mea
jos pantofii, jos voalul de mireasă

fără pantofi şi fără voal
ea deveni incandescentă,
dorinţa mea de răzbunare se topi
brusc
într-o secundă m-am simţit redevenit eu însumi
fricos, mic, neputincios, cameleon

am uitat brusc toate umilinţele trecutului
am uitat brusc cei douăzeci de ani de logodnă
toate manevrele ei de mironosiţă
başca amanţii, absenţele chinuitoare, scrisorile lipsă

hai că nu-i aşa grav, i-am spus
mai sunt cinci, şase secunde până la sfârşitul poemului
hai sărută-mă

* Oraşul cu un singur locuitor; Antologie de poezie(1980-2004); Editura Paralela 45; Bucureşti; 2004

Niciun răspuns to “Matei Vişniec – Mai sunt cinci, şase secunde”

Lasă un răspuns

