BotEugen`s Blog
boteugen.wordpress.com

Ovidiu Genaru – 31 dec 1982


În noaptea de 31 dec 82 mi-am petrecut revelionul
în W.C.ul gării de nord unde
am compus un eseu  despre „buda la români”
şi i l-am citit grasei
ce-şi făcea acolo rondul de noapte
după uşa pe care scria „aici hârtie igienică”
Ne-am urat reciproc
„fericit fie colonul lumii”
fiindcă se ştie
în pirosfera noastră grotescă în laboratorul
insalubru se distilează vai
sărutul din vârful ideii de sine
Am dansat un tangou pe muzica ţevilor sparte
şi la despărţire i-am oferit grasei
un frumos buchet de trandafiri de uree

Madam
mulţumesc pentru tot.

* Trandafir cu venele tăiate; Editura Vinea; Bucureşti; decembrie 2008

Niciun răspuns to “Ovidiu Genaru – 31 dec 1982”

Lasă un răspuns

