BotEugen`s Blog
boteugen.wordpress.com

Adrian Popescu – Pentru ca eu


Pentru ca eu să pot scrie un rând
liniştit(ceva între confesiune şi artă)
fratele meu mezin trebuie o remorcă
de fân la douăzeci de cai s-o împartă;
să-i ţesale, să-i rânească, să-i plimbe,
să-i liniştească, bătându-i cu palma pe gât,
să se strecoare pe sub ei cu peria-n mână;
versul meu nu poate nimic să schimbe
în destinul său aspru. Atât.

* Drumul strâmt; Editura Dacia; Cluj-Napoca; 2001


Niciun răspuns to “Adrian Popescu – Pentru ca eu”

Lasă un răspuns

