BotEugen`s Blog
boteugen.wordpress.com

Takashi Arima – Greierul


Dacă eu dacă eu dacă eu
Dacă eu dacă eu dacă eu Dacă eu dacă eii dacă eu
Dacă eu dacă eu dacă eu
Dacă vremea dacă vremea dacă vremea Dacă vremea dacă vremea dacă vremea
Dacă vremea dacă vremea dacă vremea Dacă vremea dacă vremea dacă vremea
Dacă liber dacă liber dacă liber Dacă liber dacă liber dacă liber
Dacă liber dacă liber dacă liber Dacă liber dacă liber dacă liber


* din volumul Umbra lui Ulise; Editura Mesagerul; Cluj-Napoca; 1997
* Traducere, prefaţă şi note de Ion Cristofor

niciun răspuns to “Takashi Arima – Greierul”

Lasă un răspuns

