BotEugen`s Blog
boteugen.wordpress.com

Nevăzutule ochi, atotvăzător,


privirile tale, azi, toate mă dor

-Va trebui odată şi odată să te adânceşti în uitare,-
uitat şi uitând, ochiule pururi deschis,  şi de asasini şi de îngeri,
şi pentru gândul meu care va apune
cu frunzele visătoare

în rugina asfinţitului rece,
trebui-va-n tăcere să sângeri.

O, nevăzutule ochi, atotvăzător,
privirile tale, astăzi, toate mă dor,

şi se îngălbeneşte irisul meu verde,
trecând pe sub stejarul ce umbra şi-o pierde,
şi se goleşte de oameni, şi se pietrifică,
stingându-se-n lumina-nserării magnifică.

-Însă, risipa aceasta de nepreţuite cuvinte,
îmi şopteşte ochiul,
zău, că nu-mbogăţeşte pe nimeni.
Se-mbracă-n vorbe de spirit
cei săraci cu duhul şi-asfinte
gândul tău din urmă
în noaptea orbilor ipochimeni.

de Bot Eugen

Niciun răspuns to “Nevăzutule ochi, atotvăzător,”

Lasă un răspuns

